.::buatPEMBACA::.

.::salam::.
selamat datang ke blog syifa;))
. . .
Semoga anda terhibur dengan kisah hidup seorang insan yang seringkali tersungkur.
Namun dengan hati yang tabah dan semangat yang kental dia bisa berdiri dengan sendiri.
Hidupnya penuh suka dan duka.
Adakalanya dia di atas , mengecapi kejayaan .
Adakalanya juga dia berada di bawah , menangisi kegagalan .
Namun , dia tidak cepat putus asa .
PENGALAMAN MEMATANGKAN DIRINYA .
Dia tahu , ALLAH sentiasa berada di sisinya .
Dia juga tahu , ALLAH sedang menguji dirinya .
Alhamdulillah . . .
Harapannya cuma satu . . .
DIA MENGINGINKAN KEJAYAAN DI DUNIA DAN AKHIRAT. . .

Sunday, September 6, 2009

. . .

alhamdulillah . . kita dipertemukan lagi dengan bulan Ramadhan . setakat ni . . saya takde masalah nak berpuasa . syukur sangat!;)) yeay!! kalau boleh . . puasa tahun ni nak full . . takyah nak berhutang dengan ALLAH kann?? nanti kang terlupa nak bayar . . camne nak jawab ngan ALLAH?? tapi . . inilah dugaan dari-Nya . saya terima je . .

tak lama lagi nak ujian ni . (takottt!!) percubaan pmr 2 dekat jee . . hari rabu laa saya ujian . .uhuuu . buku belum disentuh lagi ni . apa nak jadi laa dengan saya ni eaa? nanti menyesal tak guna . sesungguhnya menyesal itu sifat terkotor . huhuu . . .

percubaan yang pertama hari tu oke laa . . tp yang pasti purata saya menurun . kalau ujian penggal pertama hari tu saya dapat 86 poin something something (x ingat nombor ape kat blakang. .) . .kedudukan dalam kelas - Nombor 2 . .menurun gak . ujian pertengahan penggal pertama saya dapat nombor 1 tapi purata sikit je . 84.00 - ujian penggal pertama purata naik;)) syukurrr . . kali ni saya dapat nombor 2 gakk . . 6A 2B . . . apa kejadahnye nii??? kacau betul la B tuu . . huhu .

"haa . . padan dengan muka kau fafa . sape suruh tak serius bila belajar?? nah amik kau!
dush2!!"



. . . perbualan di antara hati dan akal .






0 bisikan:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin