.::buatPEMBACA::.

.::salam::.
selamat datang ke blog syifa;))
. . .
Semoga anda terhibur dengan kisah hidup seorang insan yang seringkali tersungkur.
Namun dengan hati yang tabah dan semangat yang kental dia bisa berdiri dengan sendiri.
Hidupnya penuh suka dan duka.
Adakalanya dia di atas , mengecapi kejayaan .
Adakalanya juga dia berada di bawah , menangisi kegagalan .
Namun , dia tidak cepat putus asa .
PENGALAMAN MEMATANGKAN DIRINYA .
Dia tahu , ALLAH sentiasa berada di sisinya .
Dia juga tahu , ALLAH sedang menguji dirinya .
Alhamdulillah . . .
Harapannya cuma satu . . .
DIA MENGINGINKAN KEJAYAAN DI DUNIA DAN AKHIRAT. . .

Tuesday, September 8, 2009

Tiada yang sempurna . .


Hari ini macam biase je . saya dan geng semuanya hepi-hepi jek ;)) Tapi . . . dalam kegembiraan ada juga kesedihan . Kawan saya yang sorang ni haa . . . sedih sangatt . Pagi-pagi lagi dah bad mood . saya nampak dia kat Jambatan Koperasi . . termenung sorang-sorang time saya jalan nak masuk kelas . . . sian dia . . kenapa ek? Ada sesetengah orang tu susah sangat nak memaafkan kesalahan orang lain walaupun orang yang berbuat salah kat dia sudah menyesal dan meminta maaf darinya??

. . .saya pun tak faham arr perangai kawan saya sorang nih . Aneh sangat . Sukar sangat ke dia nak lupakan hal dulu dan memaafkan kawan saya yang bad mood tu . . . dia kan sedar apa kesalahan dia dan dia bersungguh nak minta maaf . . .
 Sepatutnya dia maafkan aje kan?? FORGIVE AND FORGET .

0 bisikan:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin